مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

سلام
تارنمای " مهدی یاران " توسط تعدادی از بچه های هیات الرضای اردبیل و بچه های مسجد قدس راه اندازی شده است .
منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.
مطالب به روز شده در این تارنما هیچ گونه ارتباطی با مدیریت هیات الرضا ندارد.
سایت هیات الرضا ..... ravag.ir
یاعلی

پیام های کوتاه

هجمه اقتصادی آخرین تیر ترکش آمریکا است

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

سردار نقدی در دانشگاه آزاد اردبیل :

 هجمه اقتصادی آخرین تیر ترکش آمریکا است

باید برای حل مشکلات اقتصادی به سراغ مردم برویم.



سردار محمدرضا نقدی  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت روستایی اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی باید از توان مردم برای حل مشکلات اقتصادی بهره گرفت چراکه حل این مشکلات در گرو حمایت از کار و سرمایه ایرانی و افزایش تولید ملی است.

وی گفت: یکی از راه‌حل‌هایی که موجب افزایش تولید ملی می شود توجه به اقتصاد روستایی است؛ بنابراین باید به گونه ای برنامه‌ریزی کرد که اقتصاد روستا فعال تر شود.

این مسئول ادامه داد: در این راستا باید سعی کنیم فعالیتهای تولیدی که قبلا در بین خانواده های ایرانی رایج بوده و الان فراموش شده دوباره احیا کنیم تا تولید محصولاتی مانند تخم مرغ و مرغ تنها در اختیار شرکت های خاص نباشد که با مشکلات ارزی و غیره تحت تاثیر قرار بگیرند و قیمت ها از کنترل خارج شود.

رئیس بسیج مستضعفین با  بیان اینکه جهت حل مشکلات باید به سراغ مردم رفته و از توان آن ها کمک گرفت، بیان داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته  از ظرفیت بالای بسیج که همان مردم سازمان یافته است، در زمینه های آموزشی و حمایتی و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی استفاده خواهیم کرد. 

سردار نقدی با اشاره به شکست توطئه های دشمنان علیه ملت ایران در طول این 34 سال گفت: در حالی که آمریکا در جنگ تحمیلی، جلوگیری ازگسترش تعامل کشورهای جهان با ایران و تهاجم فرهنگی شکست سنگینی را متحمل شده، این بار برای پیروزی به عرصه اقتصادی دل بسته است و این آخرین تیر ترکش دشمن است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مضاعف مسائل اقتصادی و ملموس تر بودن این مشکلات در زندگی مردم، اگر به سلامت از این گردنه عبور کنیم تیر خلاص را به آمریکا زده و مسلما آمریکا کارش تمام است.

وی اظهار داشت: با افول تمدن غربی محوری ترین عامل که می تواند تمدن اسلامی را تثبیت و موجب گسترش آن در جهان شود عرصه اقتصادی است، بنابراین دشمنان با هجمه های اقتصادی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

 مشکلات با سازش و دادن امتیاز حل نمی شود/ به سراغ مردم برویم  

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه عبور از این پیچ تاریخی سخت، اما شدنی است اظهار داشت: برخی می گویند با رابطه بازی، دادن امتیاز می توان مشکلات اقتصادی موجود را حل کرد؛ تجربه نشان داده هر کشوری با این هدف راه سازش در پیش گرفته نه تنها وضع اقتصادی اش خوب نشده بلکه بدترهم شده وابستگی نتیجه سازش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای عبور از این گردنه نیازمند راهکارهای بومی و ملی هستیم.

سردار نقدی تاکید کرد: دوای درد اقتصادی حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ارتقا تولید ملی است و باید ظرفیتهای پنهان در این حوزه تولید را فعال و از آن بهره برداری کنیم.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیتهای پنهان باید همه لایه های چرخه تولید و فروش از بکار گیری روش های علمی گرفته تا بازار یابی و بسته بندی  را در نظر گرفت و آموزش های لازم را در این زمینه ارایه کرد؛ چراکه اگر غیر از این باشد در تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه ساسی با مشکل مواجه می شویم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۱۵
  • ۳۱۲ نمایش
  • خادم الرضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی