مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

سلام
تارنمای " مهدی یاران " توسط تعدادی از بچه های هیات الرضای اردبیل و بچه های مسجد قدس راه اندازی شده است .
منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.
مطالب به روز شده در این تارنما هیچ گونه ارتباطی با مدیریت هیات الرضا ندارد.
سایت هیات الرضا ..... ravag.ir
یاعلی

پیام های کوتاه

کشف گورستان دسته جمعی در قصیر

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

کشف گورستان دسته جمعی در قصیر

کشف گورستان دسته جمعی در قصیر

 

ارتش سوریه پس از تسلط کامل بر شهر قصیر، یک گورستان بزرگ را در مرکز این شهر که در حدود 400 جسد در آن دفن شده بود، پیدا کردند.

بر اساس گزارش تلویزیون المنار، بر روی این اجساد نام آنها نوشته شده و  متعلق به شورشیانی بوده که در جنگ با ارتش سوریه کشته شده‌اند و در یک مدرسه‌ای در شهر قصیر دفن شده بودند.

امروز(چهارشنبه) دولتی سوریه گزارش داد، نیروهای مسلح این کشور بعد از دو هفته نبرد اوایل صبح امروز موفق شده‌اند کنترل کامل شهر القصیر را که از یک سال قبل به دست شورشیان افتاده بود، به دست بگیرند و صلح و امنیت را به این شهر باز گردانند.

یک رزمنده حزب‌الله به رویترز گفته است، آنها قصیر را در یک حمله سریع و غافلگیرانه در نیمه شب گذشته به کنترل خود در آوردند و اجازه دادند تا تعدادی از شورشیان از شهر فرار کنند.

یک منبع نزدیک به ارتش سوریه نیز گفته است، نیروهای دولتی این کشور یک راه فرار به منطقه ضعبه و شهر مرزی لبنان برای شورشیان باز گشتند تا آنها از قصیر خارج شوند.

بنابر شبکه تلویزیونی المیادین ارتش سوریه نیز بلافاصله عملیات خود را برای جستجو و دستگیری این شبه‌نظامیان در مناطق اطراف قصیر شروع کرد.

شهر قصیر به دلیل قرار گرفتن در مسیر بین دمشق و سواحل مدیترانه‌ای و علوی‌نشین سوریه از اهمیت زیادی برای دولت این کشور بر خوددار است.

این شهر همچنین به دلیل نزدیکی به مرز لبنان، تبدیل به مرکزی برای قاچاق اسلحه و حتی استخدام نیروی انسانی به ویژه از شهر عرسال لبنان برای شورشیان شده بود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۱۵
  • ۳۶۵ نمایش
  • خادم الرضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی