مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

سلام
تارنمای " مهدی یاران " توسط تعدادی از بچه های هیات الرضای اردبیل و بچه های مسجد قدس راه اندازی شده است .
منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.
مطالب به روز شده در این تارنما هیچ گونه ارتباطی با مدیریت هیات الرضا ندارد.
سایت هیات الرضا ..... ravag.ir
یاعلی

پیام های کوتاه

بیانات مقام معظم رهبری درباره وهابیت

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

سخنان مقام معظم رهبری درباره وهابیت که در سال ۶۸ بیان شده است


بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با گروهى از روحانیون، ائمه‏ ی جمعه و اساتید حوزه‏هاى علمیه‏ ی اهل سنت استانهاى سیستان و بلوچستان، خراسان و مازندران‏

۰۵/ ۱۰/ ۱۳۶۸

امروز، آن دستى که امریکا علیه وحدت تجهیز کرده، عبارت از همین دست‏ پلید وهابیت است. این را صریح به مردم بیان کنید؛ پرده‏پوشى نکنید. از اول، وهابیت را براى ضربه زدن به وحدت اسلام و ایجاد پایگاهى- مثل اسرائیل- در بین جامعه‏ى مسلمانها به وجود آوردند. همچنان که اسرائیل را براى اینکه پایگاهى علیه اسلام درست کنند، به وجود آوردند، حکومت وهابیت و این رؤساى نجد را به وجود آوردند تا داخل جامعه‏ى اسلامى، مرکز امنى داشته باشند که به خودشان وابسته باشد و مى‏بینید هم که وابسته‏اند.

الآن این سلاطینى که در بقعة الاسلام وهابى هستند، از اینکه به وابستگى و رفاقت و طرف‏دارى خودشان از سیاستهاى دشمنان اسلام- یعنى امریکا- تصریح کنند، ابایى ندارند و آن را پوشیده نمى‏دارند. اگر کسى بگوید شما با امریکا مخالفید، بدشان مى‏آید! اگر کسى بگوید شما با امریکا موافق و همدستید، بدشان نمى‏آید! این، درست یک‏میزان و ملاک و معیار است. شما باید مسلمان و حاکم اسلامىِ واقعى را هم از اینجا بشناسید.

آنکه با دشمنان اسلام دشمن است، او در خط اسلام است و آنکه با دشمنان اسلام دوست مى‏باشد و مباهى به این دوستى است، او در خط کفر است. دوستىِ او به معناى همپیمانى و وابستگى و به معناى اینکه منافع او را در حد «أشدّ رعایة» رعایت کند، است. وقتى‏که در کشور و شهر او بگویند: «مرگ بر امریکا»، او بدش بیاید! یک‏وقت، مردم خودش مى‏گویند: «مرگ بر امریکا»، که ممکن است آمریکاییها بگویند چرا مردم خودت این شعار را مى‏دهند؟ اما یک‏وقت، میهمانان یا مسافرانى از جاى دیگر به اینجا آمده‏اند و مى‏گویند: «مرگ بر امریکا»؛ تو چرا سینه سپر مى‏کنى؟! این نیست، مگر همکارى و همراهى شدید با دشمن خدا و اسلام. این، همان ریشه‏ى وهابیت است که امروز ثمره‏ى پلید و خبیثه‏ى خودش را نشان مى‏دهد.

وهابیت‏، بر مبناى ایجاد اختلاف بین مسلمین به وجود آمده است. همین الآن ما اطلاع داریم و مى‏شناسیم که علماى حنابله‏ى غیر وهابى در عربستان سعودى، دلشان از این وهابیها خون است. این‏ها حنابله‏اى هستند که وهابى نشدند. فقه، همان فقه و مبناى فقهى، همان مبناى فقه حنبلى است؛ اما موازین و اصول وهابیت‏ را قبول نکردند. این‏ها غالباً هم مطرودند؛ یعنى عموماً این افراد، داخل در حکومت هم نیستند. نه افتایى، نه امامتى و نه هیچ منصب دیگر هم در اختیارشان قرار نمى‏گیرد. تعداد این افراد هم زیاد است.

این‏ها در ولادت رسول اکرم (صلّى الله علیه و آله و سلّم) مولودیه مى‏خوانند. در نظر سعودیها، خواندن مولودیه و امثال آن حرام است! نباید به پیامبر (ص) «سیّدنا رسول اللّه» گفت! نباید قبر پیامبر (ص) را بوسید؛ چون حرام است! چرا این‏ها در شبهاى میلاد پیامبر (ص) در خانه‏هاى خود- حتّى در مکه و بعضى جاهاى دیگر- مخفیانه مولودیه مى‏خوانند؟ طبیعى است که این حکومت، دشمن اسلام است. الآن هم در هرجاى دنیاى اسلام که نگاه کنید، با پول بى‏حسابى که در اختیارشان است، مسجدسازى و مدرسه‏سازى و کتابخانه‏سازى و کارهاى فریبنده‏ى دیگر مى‏کنند. پول هم که چشم افراد را مى‏گیرد. آن‏ها با این کارها وارد مى‏شوند و در طریق اهداف سیاسى خود استفاده مى‏کنند که البته این، خیانتِ قطعى است و اگر کسى چنین حرکتى بکند، قطعاً خیانت کرده است و حتماً بایستى با او به‏عنوان یک خائن برخورد کرد. مردم را نسبت به این قضیه آشنا و متوجه کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۲۰
  • ۳۳۲ نمایش
  • king hojjat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی