مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

سلام
تارنمای " مهدی یاران " توسط تعدادی از بچه های هیات الرضای اردبیل و بچه های مسجد قدس راه اندازی شده است .
منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.
مطالب به روز شده در این تارنما هیچ گونه ارتباطی با مدیریت هیات الرضا ندارد.
سایت هیات الرضا ..... ravag.ir
یاعلی

پیام های کوتاه

شیعه و سنی در واقعه غدیرخم هیچ شبهه‌ای ندارند

شیعه و سنی در واقعه غدیرخم هیچ شبهه‌ای ندارند

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: درباره واقعه غدیر هم شیعه و هم سنی روایات متعددی بر رخ دادن این رویداد دارند و در وقوع آن جای هیچ شبهه‌ای نیست.

به گزارش انیب، حجت الاسلام قرائتی روز گذشته در همایش مهدویت که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان داشت: انسان به خاطر داشتن عقل ناقص همیشه در انتخاب هایش می تواند دچار اشتباه شود و به همین دلیل همیشه نیاز دارد که کسی او را رهبری و هدایت کند.

 

وی افزود: رهبر جامعه اسلامی باید معصوم باشد و امروز سبب افتخار ما است که یک فقیه مجتهد رهبری کشورمان را به عهده دارد.

 

امام جماعت داتشگاه تهران با اشاره به واقعه غدیر خم گفت: درباره این واقعه بزرگ که آن زمان صورت گرفت هم شیعه و هم سنی روایات متعددی بر رخ دادن این رویداد دارند و وقوع آن جای هیچ شبهه ای ندارد.

 

حجت الاسلام قرائتی درخصوص موضوع غیبت امام دوازدهم(ع) تصریح کرد: بدلیل اینکه شرایط آن زمان جهت درک جایگاه امامت مساعد نبود و یازده امام شیعه همه به‌صورت‌های مختلف به شهادت رسیدند، سنت خدا بر این شد که امام دوازدهم از نظرها غایب شود.

 

وی افزود: موضوع غیبت و انتظار بسیار حساس است و همه ما به ویژه دانشجویان باید در زمینه مهدویت خوب مطالعه و تحقیق کنیم تا بتوانیم فرقه های انحرافی و عرفان‌های نو ظهوری که در رابطه با موضوع انتظار بوجود آمده را تشخیص دهیم.

 

امام جماعت داتشگاه تهران در پایان این نکات را به دانشجویان بعنوان یک معلم دینی متذکر شدند، که در صورت فراهم شدن شرایط زود ازدواج کنید و به طور دایم با یک اسلام شناس ارتباط داشته باشید و مطالعه غیر درسی با محوریت قرآن انجام دهید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۲۸
  • ۳۹۲ نمایش
  • خادم الرضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی