مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

سلام
تارنمای " مهدی یاران " توسط تعدادی از بچه های هیات الرضای اردبیل و بچه های مسجد قدس راه اندازی شده است .
منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.
مطالب به روز شده در این تارنما هیچ گونه ارتباطی با مدیریت هیات الرضا ندارد.
سایت هیات الرضا ..... ravag.ir
یاعلی

پیام های کوتاه

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


از ما به سر دویدن

  • خادم الرضا

مدیریت

۲۵
مرداد
سلام دوستان انشاالله در نظر داریم که موضوعات وب رو پر کنیم و موضوعات جدیدی از جمله بخش دانلود رو به وب طی چند روز آینده اضافی کنیم انشاالله مارو از نظراتون بی بهره نزارین


  • king hojjat

فرقه وهابیت بر اساس یک هدف ظاهری و یک هدف باطنی تشکیل شده است.فرقه وهابیت بر اساس یک هدف ظاهری و یک هدف باطنی تشکیل شده است. هدف ظاهری وهابیت عبارت است از اخلاص در توحید و جنگ با شرک و بت پرستی ، ولی واقعیت جنبش وهابیت، چه از جهت فکری و چه عملی، این هدف را تأیید نمی کند، هدف باطنی و پنهان آنها کشتار مسلمانان و افروختن آتش فتنه و جنگ در بین آنان، در جهت خدمت به فراماسونری و امپریالیسم جهانی است و این اصل، محور تمام تلاشهای وهابیت از زمان ظهور تا به امروز است، و آن هدف ظاهری را فقط برای اغوا و گمراه کردن ساده لوحان و عوامّ الناس قرار داده اند. 
فرقه وهابیت بر اساس یک هدف ظاهری و یک هدف باطنی تشکیل شده است. هدف ظاهری وهابیت عبارت است از اخلاص در توحید و جنگ با شرک و بت پرستی ، ولی واقعیت جنبش وهابیت، چه از جهت فکری و چه عملی، این هدف را تأیید نمی کند، هدف باطنی و پنهان آنها کشتار مسلمانان و افروختن آتش فتنه و جنگ در بین آنان، در جهت خدمت به فراماسونری و امپریالیسم جهانی است و این اصل، محور تمام تلاشهای وهابیت از زمان ظهور تا به امروز است، و آن هدف ظاهری را فقط برای اغوا و گمراه کردن ساده لوحان و عوامّ الناس قرار داده اند. 

شکی نیست که شعار اخلاص در توحید و مبارزه با شرک، شعار بسیار جذابی است که پیروان وهابیت با شور و هیجان تمام از آن سخن می گویند. ولیکن آن بیچارگان خبر ندارند که این شعار تنها دستاویزی برای رسیدن به آن اهداف پنهانی است که استعمار غرب برای تحققش این فرقه را به وجود آورده.

محققان تاریخ وهابیت ثابت کرده اند که این فرقه در اصل به دستور مستقیم وزارت بریتانیا ایجاد شد، به عنوان مثال به کتابهایی چون "پایه های استعمار" از خیری حماد و "تاریخ نجد" از سنت جان ویلبی یا عبد الله ویلبی و "خاطرات حاییم وایزمن" اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نیز "خاطرات مستر همفر" و "وهابیت، نقد و تحلیل" از دکتر همایون همّتی مراجعه کنید. «وهابیت عملاً مصمّم شده که نقش خود را در زشت جلوه دادن چهره اسلام به عنوان یک دین خونریز به خوبی بازی کند»...

بر این اساس، این فرقه از نظر فکری قائم بر سه اصل عملی می باشد و می توان این اصول را با نگاهی به برنامه های درسی و تربیتی سعودی دریافت، اولین اصل آنان اطاعت مطلق از ولی امر است: با صرفنظر از اینکه این مَلِک کیست و ماهیت اعمال و افکارش چیست و چطور به حکومت رسیده است؟ دلیل اینکه آل سعود از آنها خواسته پیرو امپریالیسم جهانی باشند، به این مطلب بر می گردد که آنها تنها به امر انگلیسی ها در گذشته، و در زمان حاضر به دستور آمریکاییان تعیین می شوند و از این رو وهابیون بردگانی به تمام معنی کلمه اند، اینان جز به دستور اربابانشان کاری نمی کنند و تنها به اشاره آنها حرف می زنند.

اصل دوم آنها تکفیر مخالفان و قتل آنان است: وهابیان در آغاز پیدایش خود هزاران تن از مسلمانان شیعه و سنی را کشتند و در زمان حاضر نیز، حسب راهنماییهای گام به گام آمریکا و صهیونیسم، بیشترین توجه خود را به طور خاصّ بر قتل شیعیان و تکفیر آنها متمرکز کرده اند.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آتش جنگ بر ضدّ تشیّع افزوده تر شده است و این آتش تا ظهور فرج ادامه خواهد داشت، امّا این بدین معنی نیست که مسلمانان اهل سنت از شعله های این جنگ بر کنار باشند، زیرا وهابیت و رؤسای آنان در پی این نیستند که در آن واحد در دو جبهه کار کنند . آنها میخواهند اهل سنّت را بر ضدّ برادران شیعه شان برانگیزند، تا فتنه ایجاد شود و همگی در خون خود غرق شوند.

اصل سوم آنان الغا و بی اعتبار سازی عنصر عقل و اندیشه و منطق و جایگزین کردن سلفیه است: یعنی هر آنچه را که سلف انجام داده اند را انجام بدهیم، و این مصیبت بزرگی است؛ زیرا اسلام تأکید زیادی بر تفکر و حکمت و منطق و رحمت و احسان نموده، نه تقلید از سلف، اگر منظور از سلف، صحابه باشد که آنها هرگز معصوم از خطا نبوده اند، پس آیا ما باید از خطاهای آنان هم پیروی کنیم؟ پس نقش عقل کجا رفت؟ و حرمت ریختن خون مسلمانان و بی گناهان که اسلام آن همه تأکید بر آن داشته و آن را اولین اولویت بعد از ایمان به خدا قرار داده، چه می شود؟ آیا رسول الله (ص) یک حدیث گفته اند که در آن به پیروی از صحابه یا سلف امر کرده باشد؟ و همگان بر آن اتفاق داشته باشند؟ جواب: نه، بلکه ایشان آشکارا به پیروی از اهل بیت (ع) و صحابه بزرگ مثل: ابوذر غفاری و عمار یاسر و حذیفة بن نعمان و سلمان و جابر انصاری و محمد بن ابی بکر و مقداد و عثمان بن مظعون و مانند آنان امر کرده است، در حالی که منظور از سلف نزد وهابیت، بدکارانی چون معاویه و ابوسفیان و یزید و مروان و عمرو ابن العاص و حجاج و بنی امیه و بنی عباس و بقیه آدمکشانی است که چهره تاریخ را با جنایاتشان سیاه کرده اند...

الغای عقل و منطق و فکر نزد وهابیت و به جای آن تمرکز بر فرهنگ گله و چوپان در بین آنان مهمترین وظیفه ای است که سرویس اطلاعاتی بریتانیا از طریق آل سعود و فتواهای مزدوران یهودی صفتشان ترویج می دهند که بر اساس آن باید کر و لال و کور شد، و این یعنی استمرار بندگی و خضوع در مقابل دشمنان اسلام و نابودی اسلام از داخل...

بهترین مثال در رابطه با شستشوی مغزی و الغای عقل نزد وهابیون، فتوای ابن باز در تکفیر کسانی است که قائل به کروی بودن زمین هستند، مسلمان شیعه یا سنی یا صوفی اگر به غیر این معتقد باشد، کافر است و بر حسب شریعت وهابیت قتلش واجب! آری وهابی، چه سعودی، چه عراقی، چه افغانی و چه پاکستانی و ... اول مغزش را با حشیش و پول استعمار شستشو می دهند و بعد می رود و خودش را در بازارها و مناطق شیعه منفجر می کند، علیرغم اینکه هیچ کدام از آن انسانها دخالتی در حوادث و رویدادهای موجود نداشته اند، و این موضوع، از نظر تروریست وهابی هیچ اشکالی ندارد!

اسلام هراسی:

زشت نشان دادن چهره اسلامی که پیامبر رحمة للعالمین آورده و توقف انتشار آن در جهان به دست سلفیه فقط بر حسب تصادف نیست، بلکه بر اساس نقشه خطرناکی است که وظیفه اولش این است که کودکان وهابی در سنین نونهالی را با مفاهیم قتل و خونریزی و رافضه و تکفیر شستشوی مغزی دهند، بر اساس این نقشه، آل سعود خلفای خداوند در زمین هستند و علمائشان (که فاسدترین خلق خدایند) عابد و زاهد و واجب الاطاعه می باشند(!) و اینکه "شیعه را بکشید تا وارد بهشت شوید و صوفیه و زائران قبور اولیاء الله مشرکند و قتل آنان واجب است. اهل سنّت هم اشعری مذهب و گمراهند و بیش از ایمان به کفر نزدیکند!" دیگر چه توقعی می توان از آنان داشت؟ جز تخریب و کشتار و جنایت.

بر حسب نظریه بوردیو Bourdie جامعه شناس و کارشناس علوم تربیتی فرانسوی، بعد از بهره برداری از سرمایه فکری کودکان، با آموزش مفاهیم افراطی گری و قتل به آنان، بسیار سخت و حتی محال خواهد بود که آنها بتوانند در آینده از قید و بند این مفاهیم آزاد شوند! 

کلمه تروریست اسلامی در روزنامه های جهانی بسیار شایع شده، در حالی که صحیح آن این است که بگویند تروریست وهابی، چرا که اسلام هیچ دخلی در کارهایی که آنان انجام می دهند، ندارد، دینی که رحمت برای عالمیان است و برای اتمام مکارم اخلاق آمده است.

وهابیت به عنوان یک جنبش تروریستی و سازمانی بسیار نزدیک به مافیا عمل می کند. این جنبش شوم با پولهای بی حساب آل سعود زنده است، پولهایی که در اصل از دزدی از جیب ملّت نجد و حجاز بدست آمده است، ملتی که دچار فقر و ظلم و بیکاری و پخش موادّ مخدّر و ناهنجاریهای جنسی هستند. اینها فقط فرضیه و ادّعا نیست، بلکه حقایق مستند و گزارشهای سازمان ملل متحدّ و فیلمهای واقعی از سایت یوتیوب است.

در هر حال ما می گوییم که برادران اهل سنت بیشتر از شیعیان خواستار محکومیت وهابیت هستند، زیرا آینده جهان اسلام با وجود این فرقه انحرافی بسیار خطرناک است و هر دوی آنها باید در کنار هم متوجه غدّه سرطانی وهابی سعودی خونخوار باشند که ملّت عراق را به بازی گرفته و تار و پود آن را از هم گسیخته است.

ما در برابر همه این مصائب به خداوند قادر و مدبر توکّل می کنیم و از او می خواهیم که همه شهدای مظلوم این جنایات را در رحمت واسعه خود جای دهد و در این مصائب بزرگ که بر سر انسانیت و مسلمین می آید، اجر جمیل عنایت نماید و عراق را از لوث بعثیان و تکفیریان وهابی و سلفی رهایی بخشد. و الحمد لله ربّ العالمین.
وهابیت خطر جدی برای جهان اسلام است
قم - خبرگزاری مهر: مسئول مجمع جهانی شیعه شناسی گفت: خطر وهابیت به صورت جدی برای جهان اسلام تهدیدکننده است و یکی از اهداف علنی و بارز آنها سست کردن اراده دینی و متزلزل ساختن اعتقادات مسلمانان است.
حجتالاسلام علی انصاری بویراحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در قم، چالشهای فراملی شیعه را در دو محور قابل بررسی دانست و اظهار داشت: یکی از این محورها وجود جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و... است که تلاشهای فراوان و گستردهای برای محدودکردن شعاع وجودی جمهوری اسلامی ایران و مکتب تشیع در دستور کار خود دارند.

وی اضافه کرد: آنها با اعمال نفوذ و فشارهای متعدد سعی در کنترل و محدودکردن مکتب تشیع را دارند به گونهای که تلاش میکنند مبانی اعتقادی و اصول آرمانی این مکتب در جوامع علمی گسترش پیدا نکند و آحاد آزاداندیشان و حقیقتطلبان به این اصول و آرمانها دسترسی پیدا نکنند.

انصاری فرقه نوظهور و بیبنیان وهابیت را جبهه دوم این توطئهها دانست که نسبت به تشیع بسیار مغرضانه و معاندانه برخورد میکند و در این زمینه اظهار داشت: این فرقه که خط و مسیر اصلی آن از اسلام اصیل و مکتب اهل سنت تفاوت اساسی داشته و در حقیقت حتی معاند خود اهل سنت نیز هستند در تلاش هستند تا آنجایی که ممکن است نسبت به اصول و آرمانها و معارف حیاتبخش شیعه هجمه کنند که در این مسیر ترفندها و حیلههای مختلفی را دستاویز خویش قرار میدهند.

مسئول مجمع جهانی شیعه شناسی تصریح کرد: وهابیون تلاش دارند که از طریق ماهواره، کتاب، جزوهها و نشریات نسبتهای ناروایی را به شیعه وارد کنند و وجهه شیعه را منفی جلوه دهند و در این مسیر از هزینههای فراوان بهره جسته و سعی دارند نقطه ضعفها، مشکلات و عدم اصیل و واقعی بودن خودشان را در پرتو این گونه اعمالشان منفی نگاه دارند تا بتوانند چند صباحی بیشتر در جهان اسلام به نیات و اهدافشان ادامه دهند، اما به هر حال حقیقت و حقانیت جمهوری اسلامی و مکتب تشیع روز به روز نورانیتر و رونق جدیتری به خود میگیرد.

هدف اصلی وهابیون سست کردن اراده دینی مسلمانان است

انصاری ادامه داد: من به عنوان مسئول مجمع جهانی شیعه شناسی رسما اعلام میکنم که خطر وهابیت به صورت جدی برای جهان اسلام تهدیدکننده است و یکی از اهداف علنی و بارز آنها سست کردن اراده دینی و متزلزل ساختن اعتقادات مسلمانان است.

وی با اشاره به برخی فعالیتهای این فرقه نوظهور گفت: آنها با پخش و توزیع کتب به زبان فارسی و همچنین اعزام گسترده مبلغ به مناطق مختلف سعی دارند در بین جوانان شیعی نفوذ پیدا کنند و تا جایی که ممکن است اقدام به تخریب اعتقادات دینی آنها کنند.

انصاری ادامه داد: واضح است که وهابیون در این مسیر از حمایتهای مالی فراوان برخی کشورهای همسایه برخوردارند و به ویژه اینکه اخیرا با گستاخی کامل توقعات و خواستههای نابجا و در حقیقت نامشروعی دارند که لازم است آحاد امت اسلام و مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به این موضوع حساس و حیاتی اعلام موضع صریح کرده و برخورد متناسب و شایستهای را در دستور کار قرار دهند.

..

  • king hojjat
بر اساس این گزارش کابینه پیشنهادی دکتر روحانی، دولتی کاملا "تکنوکرات" (מטכנוקרטים) را تشکیل خواهد داد. تنظیم کنندگان گزارش بر این باورند که مشی حرکت اقتصادی دولت تکنوکرات روحانی مبتنی بر مدل حرکتی "نئو لیبرال ها" (ניאו-ליברליות) می باشد؛ مدلی که مبتنی بر این گزارش با انتصاب محمد نهاوندیان به عنوان رییس دفتر رییس جمهور، اجرای آن حتمی و نهایی خواهد بود.

  • خادم الرضا

سخنان مقام معظم رهبری درباره وهابیت که در سال ۶۸ بیان شده است


بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با گروهى از روحانیون، ائمه‏ ی جمعه و اساتید حوزه‏هاى علمیه‏ ی اهل سنت استانهاى سیستان و بلوچستان، خراسان و مازندران‏

۰۵/ ۱۰/ ۱۳۶۸

امروز، آن دستى که امریکا علیه وحدت تجهیز کرده، عبارت از همین دست‏ پلید وهابیت است. این را صریح به مردم بیان کنید؛ پرده‏پوشى نکنید. از اول، وهابیت را براى ضربه زدن به وحدت اسلام و ایجاد پایگاهى- مثل اسرائیل- در بین جامعه‏ى مسلمانها به وجود آوردند. همچنان که اسرائیل را براى اینکه پایگاهى علیه اسلام درست کنند، به وجود آوردند، حکومت وهابیت و این رؤساى نجد را به وجود آوردند تا داخل جامعه‏ى اسلامى، مرکز امنى داشته باشند که به خودشان وابسته باشد و مى‏بینید هم که وابسته‏اند.

الآن این سلاطینى که در بقعة الاسلام وهابى هستند، از اینکه به وابستگى و رفاقت و طرف‏دارى خودشان از سیاستهاى دشمنان اسلام- یعنى امریکا- تصریح کنند، ابایى ندارند و آن را پوشیده نمى‏دارند. اگر کسى بگوید شما با امریکا مخالفید، بدشان مى‏آید! اگر کسى بگوید شما با امریکا موافق و همدستید، بدشان نمى‏آید! این، درست یک‏میزان و ملاک و معیار است. شما باید مسلمان و حاکم اسلامىِ واقعى را هم از اینجا بشناسید.

آنکه با دشمنان اسلام دشمن است، او در خط اسلام است و آنکه با دشمنان اسلام دوست مى‏باشد و مباهى به این دوستى است، او در خط کفر است. دوستىِ او به معناى همپیمانى و وابستگى و به معناى اینکه منافع او را در حد «أشدّ رعایة» رعایت کند، است. وقتى‏که در کشور و شهر او بگویند: «مرگ بر امریکا»، او بدش بیاید! یک‏وقت، مردم خودش مى‏گویند: «مرگ بر امریکا»، که ممکن است آمریکاییها بگویند چرا مردم خودت این شعار را مى‏دهند؟ اما یک‏وقت، میهمانان یا مسافرانى از جاى دیگر به اینجا آمده‏اند و مى‏گویند: «مرگ بر امریکا»؛ تو چرا سینه سپر مى‏کنى؟! این نیست، مگر همکارى و همراهى شدید با دشمن خدا و اسلام. این، همان ریشه‏ى وهابیت است که امروز ثمره‏ى پلید و خبیثه‏ى خودش را نشان مى‏دهد.

وهابیت‏، بر مبناى ایجاد اختلاف بین مسلمین به وجود آمده است. همین الآن ما اطلاع داریم و مى‏شناسیم که علماى حنابله‏ى غیر وهابى در عربستان سعودى، دلشان از این وهابیها خون است. این‏ها حنابله‏اى هستند که وهابى نشدند. فقه، همان فقه و مبناى فقهى، همان مبناى فقه حنبلى است؛ اما موازین و اصول وهابیت‏ را قبول نکردند. این‏ها غالباً هم مطرودند؛ یعنى عموماً این افراد، داخل در حکومت هم نیستند. نه افتایى، نه امامتى و نه هیچ منصب دیگر هم در اختیارشان قرار نمى‏گیرد. تعداد این افراد هم زیاد است.

این‏ها در ولادت رسول اکرم (صلّى الله علیه و آله و سلّم) مولودیه مى‏خوانند. در نظر سعودیها، خواندن مولودیه و امثال آن حرام است! نباید به پیامبر (ص) «سیّدنا رسول اللّه» گفت! نباید قبر پیامبر (ص) را بوسید؛ چون حرام است! چرا این‏ها در شبهاى میلاد پیامبر (ص) در خانه‏هاى خود- حتّى در مکه و بعضى جاهاى دیگر- مخفیانه مولودیه مى‏خوانند؟ طبیعى است که این حکومت، دشمن اسلام است. الآن هم در هرجاى دنیاى اسلام که نگاه کنید، با پول بى‏حسابى که در اختیارشان است، مسجدسازى و مدرسه‏سازى و کتابخانه‏سازى و کارهاى فریبنده‏ى دیگر مى‏کنند. پول هم که چشم افراد را مى‏گیرد. آن‏ها با این کارها وارد مى‏شوند و در طریق اهداف سیاسى خود استفاده مى‏کنند که البته این، خیانتِ قطعى است و اگر کسى چنین حرکتى بکند، قطعاً خیانت کرده است و حتماً بایستى با او به‏عنوان یک خائن برخورد کرد. مردم را نسبت به این قضیه آشنا و متوجه کنید.

  • king hojjat

امام خامنه ی

۱۰
مرداد

  • king hojjat

خنده مادر کنار شهید 15ساله‌اش+عکس



  • خادم الرضا

                                                                                                        از علائم آخرالزمان؛


"فراس الکویتی" ضمن تأیید خبر ترک خوردن دیوار مسجد کوفه در شب ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام، در این باره گفت: اکنون در حال بررسی بیشتر این موضوع هستیم.

  • خادم الرضا

ظرف شستن سید احمد خمینی

  • خادم الرضا

مدیریت وبلاگ

۰۷
مرداد

به نام خدا



باسلام



ممنون که تارنمای  " مهدی یاران " را با نگاهتان ، زیبایی بخشیدید.


ای تماشایی ترین مخلوق خاکی /  آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم...

منتظر دیدگاه ها و نظرات شما عزیزان هستیم
 
                                                                                                                                           اللهم عجل لولیک الفرج
  • king hojjat

امام صادق (علیه السلام) برای اثبات ولایت علما، از آیة قرآن استفاده کرده‏اند؛آن حضرت در روایتی که در اکثر تفاسیر معتبر روایی[از جمله: المیزان، البرهان ، تفسیر العیاشى و نور الثقلین ] آمده است، می‏‎فرمایند: «از جمله چیزهایى که به سبب آن، کسى مستحقّ امامت مى‏شود: پاکدامنى و پاکى از گناهان و معاصى هلاکت‏بارى است که [آدمى] را لایق آتش دوزخ مى‏کند و دیگر، آگاهى روشن از تمام حلال‏ها و حرام‏هایى که مردم بدانها نیاز دارند و سوم، علم به قرآن (و شناخت خاص و عام و محکم و متشابه و ناسخ و منسوخ آن و...)» ابی عمرو زبیری پرسید: چه دلیلی وجود دارد برای آنکه ویژگی‏های رهبری و امامت، تنها در اموری است که شما فرمودید؟ حضرت فرمودند: «به‏دلیل این قول پروردگار که درباره کسانی است که از سوی خداوند در ایجاد حکومت اذن دارند؛ «إِنَّا أَنْزَلْنَا التَّوْراةَ فِیها هُدىً وَ نُورٌ یَحْکُمُ بِهَا النَّبِیُّونَ الَّذِینَ أَسْلَمُوا لِلَّذِینَ هادُوا وَ الرَّبَّانِیُّونَ وَ الْأَحْبارُ»؛[ مائده: 44]تورات را ما نازل کردیم که در آن هدایت و نور بود؛ انبیاء که اسلام آوردند با آن در بین یهودیان حکم مى‏کردند، و همچنین ربانیون که مربیان مردم بودند و علما، بر طبق تورات در بین مردم حکومت مى‏کردند.» پس دسته دوم از پیشوایان، یعنی ربانیون، غیر از انبیاء هستند؛ آنها کسانی هستند که مردم را با علم خود تربیت می‏کنند. و دسته سوم یعنی احبار، همان علماء هستند و آنها، غیر از دسته دوم یعنی ربانیونند.»حضرت آیة الله جوادی آملی درباره‏ی علت استفاده از عنوان «اسلامی» درباره‏ی پیامبران دیگر ادیان ابراهیمی، می‏فرمایند: چون «اسلام» تنها دین الهی است:«إنَّ الدّینَ عِنْدَاللهِ الإسْلام» (آل عمران - 19)و هیچ دینی غیر از آن مرضی و مقبول خداوند نیست:«وَمَن یَبْتَغِ غَیْرَ الإِسْلاَمِ دِینًا فَلَن یُقْبَلَ مِنْهُ وَ هُوَ فِی الآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِینَ» (آل عمران-85) بنابراین، تنها ره‏آورد همه‏ی پیامبران الهی، همانا اسلام بوده و حکومت آنان نیز اسلامی بوده و می‏باشد. (ولایت فقیه؛ ولایت فقاهت و عدالت، ص 103)    «الْفُقَهَاءُ أُمَنَاءُ الرُّسُلِ مَا لَمْ یَدْخُلُوا فِی الدُّنْیَا قِیلَ یَا رَسُولَ اللَّهِ وَ مَا دُخُولُهُمْ فِی الدُّنْیَا قَالَ اتِّبَاعُ السُّلْطَانِ فَإِذَا فَعَلُوا ذَلِکَ فَاحْذَرُوهُمْ عَلَى دِینِکُم‏» (رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: دانشمندان فقیه تا هنگامى که وارد دنیا نشده‏اند امین پیغمبرانند. عرض شد یا رسول اللَّه! معنى ورودشان در دنیا چیست؟ فرمود: پیروى از سلطان جائر، پس چون چنین کنند نسبت به دینتان از ایشان برحذر باشید) الکافی، ج‏1، ص: 46

  • king hojjat

تحریم گوگل

۰۷
مرداد

8011 277x300 تحریم گوگل در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری

 به دنبال اهانت فیلمی موه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط تهیه کنندگان و بازیگران و کارگردان این فیلم و همچنین حمایت شرکت ” گوگل ” از این اقدام پلید مسلمانان جهان طی فراخوانی با موضوع ” دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل ” قصد تحریم دو روزه این شرکت و سایت های مربوط به آن را دارند.
به گزارش مجله اینترنتی دریافتی به نقل از جام ، بدلیل بی اعتنایی مدیر شرکت گوگل به درخواست مسلمانان برای حذف فیلم توهین آمیز به شخصیت والای رسول الله (ص) مسلمانان جهان روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۴ و ۲۵ سپتامبر) اقدام به تحریم و منع استفاده از سرویس های گوگل و یوتیوب خواهند کرد.

پیش بینی شده با این کار ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به ۲۱۰ میلیون دلار برسد

گفتنی است این اولین باری نیست که گوگل اقدام به شیطنت و دردسرسازی نموده و قبلا نیز در پروژه های کثیفی اقدام به حذف نام “خلیج همیشه فارس” از گوگل مپ، و تحریم کاربران ایرانی گرفته تا تزئین لوگوی گوگل با نماد صهیونیسم، و جاسوسی برای شبکه های اطلاعاتی صهیونیستی–آمریکایی نموده است.

جالب اینجاست که گوگل با مشاهده این فراخوان سرویس گوگل وب مستر تولز را برای ایرانیان مسدود نموده است!

همگام با مسلمانان جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه سرویسهای گوگل را تحریم و از آنها استفاده نخواهیم کرد.

کاربران ایرانی میتوانند از موتورهای جستجویی ایرانی و خارجی دیگر بجای این سرویس ها استفاده کنند که نمونه ای از سایتهای جستجو در زیر خواهد آمد:

www.salam.ir

www.search.yahoo.com

www.bing.com

 www.ask.com

www.amaz
  • king hojjat

پدر من یک بسیجی است که در سال های نبرد با دشمن ، به درجه جانبازی رسیده.بله دوستان عزیز! من فرزند جانبازم و به پدر خود افتخار می کنم چرا که یکی از شکوفه های ایثار هستم ، شکوفه ای از باغ نور.......

اگرچه سن و سال زیادی ندارم اما برای دوستانم یعنی همه فرزندان جانبازان سفارشی دارم و آن اینکه باید ادامه دهنده راه پدرانمان باشیم و نگذاریم پرچم مبارزه آنها بر زمین بیفتد. من و شما باید با درس خواندن و حفظ حجاب و رعایت دستورات اسلامی دل پدرانمان را شاد کنیم ، باید قدر این آزادی را بدانیم ، زیرا این آزادی را ارزان به دست نیاورده ایم و برای آن بهای سنگینی پرداخته ایم.پس باید قدرش را خوب دانست و برای حفظ آن کوشش کرد.

سخنی نیز با پدرم دارم که می خواهم بگویم:پدر عزیزم! تو را دوست دارم ، تو که از دانش آموزان کلاس پرشکوه، بزرگ جانباز اسلام ، حضرت عباس (ع) هستی اما یک چیز مهم تر هم می خواهم بدانی ...!

من هم از سربازان ، بزرگ جانباز انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه ای هستم ، تو برای موفقیت من دعا کن و من هم برای رهبرم دعا می کنم و هم برای تو.......

  • king hojjat

نهج البلاغه ۸ | موفقیت در ایستادگی است


* * *

  • خادم الرضا

شعر غلامعلی حداد عادل 

آسمان چشم من ابری است بارانی است امشب
دیده‌ام دریاست دریایی که طوفانی است امشب
قطره‌های اشک در چشم تر من می‌درخشد
خانه چشمم به یاد تو چراغانی است امشب
می‌برد از جا مرا طوفان غم، سیلاب گریه
این بنای کهنه را آهنگ ویرانی است امشب
سهم من در کنج خلوت گر نباشی، گر نیایی
گه پریشانی است امشب گه پشیمانی است امشب
آفتابا کی شود روشن کنی کاشانه‌ام را
در گشودم تا بیایی، وقت مهمانی است امشب
کاروان عمر پیموده‌ست ره منزل به منزل
این کتاب داستان در فصل پایانی است امشب
  • خادم الرضا

استاد پناهیان | استغفار همراه با اعتراف

http://fajrclip.blog.ir/post/121


  • خادم الرضا

آقا سید...

۰۶
مرداد

افسران - آقا سید

  • خادم الرضا