مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

سلام
تارنمای " مهدی یاران " توسط تعدادی از بچه های هیات الرضای اردبیل و بچه های مسجد قدس راه اندازی شده است .
منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.
مطالب به روز شده در این تارنما هیچ گونه ارتباطی با مدیریت هیات الرضا ندارد.
سایت هیات الرضا ..... ravag.ir
یاعلی

پیام های کوتاه

واکنش حجت الاسلام نقویان به سخنان منتسب به خود

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ب.ظ

واکنش حجت الاسلام نقویان به سخنان منتسب به خود

استاد ناصر نقویان



اینجانب همان گونه که بارها و به ویژه در رسانه ها و موقعیت های حساس تاکید کرده ام به عنوان سرباز و طلبه کوچکی در خدمت نظام و رهبری معظم بوده و هستم.

به گزارش ایسنا، جهان نوشت: حجت السلام ناصر نقویان، سخنران و استاد دانشگاه، در واکنش به انتشار چند ماه پیش یک فایل صوتی منتسب به وی، بیانیه‌ای منتشر کرد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست قضا پای انسان را به قضایایی می‌کشاند که دوست و دشمن را به حیرت وا می‌دارد! چند ماهی است که دوستانی بیکار و شاید بیمار با همراهی دشمنانی بیدار، دست به کاری زده‌اند که بحمدالله کاری برای عزیزان مسؤول درست کرده و اینجانب را نیز مدتی از کار و زندگی بیکار کرده‌اند.

یک کلیپ یک‌و‌نیم دقیقه‌ای از سخنرانی‌های اینجانب ساخته‌اند و آن را از حدود سه ساعت سخنرانی در فاصله بین چندین سال صحبت با تقطیع و مونتاژ به هم وصل کرده که با اندکی هوشمندی می‌توان به این عمل نابخردانه پی برد و به انگیزه کسانی که ساعت‌ها عمر عزیز را صرف چنین زحمت بیهوده‌ای نموده‌اند تاسف خورد و خندید.

این تلاش ناشیانه سبب شد تا این چند سطر را جهت روشن شدن اذهان دوستان مشفقی که بنده را از دور و نزدیک شناخته و بارها مورد تفقد و تلطف قرار داده‌اند بنگارم.

۱- تا جایی که این بنده اطلاع دارد چنین قطعه صوتی فاقد ارزش حقوقی و قضایی می‌باشد و بر عکس، سازندگان و انتشار‌دهندگان آن مجرم بوده و قابل پیگرد قانونی هستند که از مسؤولان دلسوز و محترم درخواست پیگیری جدی دارم تا چنین اعمال زشت و شنیعی در جامعه اسلامی شاید برای همیشه ریشه کن گردد.

۲- اینجانب همان‌گونه که بارها و به ویژه در رسانه‌ها و موقعیت‌های حساس تاکید کرده‌ام به عنوان سرباز و طلبه کوچکی در خدمت نظام و رهبری معظم بوده و هستم.

۳- این طلبه گاهی در نحوه اداره کشور زبان به شکوه گشوده است که در ایام تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری به صورت شدیدتر و گسترده‌تر از رسانه‌ها پخش شد تا جایی که شاید رهبری معظم نیز به پاره‌ای از اظهارات آقایان رضایت نداشتند.

۴- طالبان حقیقت را ارجاع می‌دهم به سخنرانی اینجانب در پنجم محرم گذشته در حسینیه جماران که با صراحت عرض کردم «حاضرم بیست سال از عمرم را با یک روز از عمر شریف رهبری عوض کنم» چرا که بودن یا نبودن امثال بنده دردی را از جامعه دعوا نخواهد کرد اما به رهبری که ستون خیمه نظام است اگر خدشه‌ای وارد شود به هستی نظام لطمات جبران‌ناپذیری وارد خواهد شد که متن آن عرایض در سایت‌های متعددی موجود است.

۵- گله از دوستانی لازم است که چطور از عرایض صریح و شفاف بنده که حدود ۱۰ سال از معدود افرادی بودم که در محضر رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف سخنرانی کرده‌ام و بارها از طرف ایشان و شخصیت‌های حاضر در آن جلسه مورد تشویق قرار گرفته‌ام، چشم پوشیده و به یک قطعه مونتاژ و تقطیع شده استناد جسته‌اند. زهی مروت و تقوی!!

۶- چه عمل صالح و کار نیکویی بود اگر دوستان به خود زحمت می‌دادند و این دو یا سه نوار سخنرانی را که جمعا کمتر از سه ساعت وقت عزیزان را می‌گرفت استماع می‌فرمودند تا معلوم شود در قسمت ابتدایی که گفته‌ام:«بنده برای سخنرانی در بیت رهبری لب و لوچه‌ام آب نمی‌افتد» در چه موضوعی و با چه زمینه‌ای و در جواب چه عزیزی و چرا این جمله را گفته‌ام و در کنار آن که عرض کرده‌ام: «بنده البته دست رهبر عزیز را می‌بوسم ولی برای قول و قرارهایی که بیش از شش ماه قبل وعده کرده‌ام بیشتر ارزش قائلم چرا که شهادت اباعبدالله(ع) هم به خاطر بدقولی مردم کوفه بوده که حقیر نمی‌توانم پا بر سر قولی که از قبل وعده داده شده، گذاشته تا در محضر رهبر معظم انقلاب سخنرانی کنم که حتی خود ایشان هم این کار را عملی ناشایست می‌دانند.» که این جملات را تماما حذف و فقط آن جمله که مقصود ناشایست آقایان با آن تامین می‌شد را در کلیپ آورده‌اند که چنین خبط و خطایی را با آیات شریفه قرآن نیز می شود انجام داد!

در ضمن آن بخشی که کلمه «آقا» چند بار در آن تکرار شده مربوط به اشخاص دیگر و در جای دیگری بیان گردیده است که آن را به اینجا چسبانده و منظور شیطانی خود را از آن به مخاطبین القا نمودند.

۷- اگر بنده هم همانند بعضی از افراد زودرنج، از کوره در رفته و به خاطر تعطیل نمودن چند سخنرانی در شهرهای مختلف که با تهدید آقایانی از مراکز گوناگون و نهادهایی که دوستان دیروز و امروزاند کار را به قوه قضاییه می‌کشاندم و برای دفاع از حقوق پایمال شده، دست به تبلیغات رسانه‌ای پر سر و صدا می‌زدم که هم دشمنان خوشحال و هم دوستان ملول و نگران می‌شدند، کار عاقلانه‌ای به حساب می‌آمد؟! که اگر چه مکررا از ناحیه دوستان دلسوز تشویق به این کار شدم اما کار خود را به خدای مهربان و روز بازخواست الهی واگذار نمودم که:

کار خود ار به خدا باز گذاری حافظ

ای بسا عیش که با بخت خداداده کنی

۸- در پایان نصیحتی از سر شفقت و وظیفه‌مندی به دوستانی دارم که خود را مدافع حریم رهبری و انقلاب و نظام می‌دانند:

الف) همانگونه که امام راحل(ره) فرمودند:«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» یعنی اگر قرار است خدای ناکرده بلایی بر سر این انقلاب خونین بیاید با دست خودی‌ها خواهد آمد، آن هم به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه، با بی‌بصیرتی و نادانی و از سر غیرت‌های نابجا و طرد دوستان دلسوز و جذب نامحرمان ریاکار و متظاهر. همانطور که رهبر معظم انقلاب هم در اوج روزهای فتنه در نماز جمعه فرمودند: «روش ما جذب حداکثری و دفع حداقلی است» که باید از این دوستان غیور پرسید آیا تاکنون به عدد انگشتان دست افرادی را جذب اسلام و انقلاب کرده اند یا فقط در طرد و دفع کارآمد بوده و رکورددار هستند؟!

ب) اگر به اندک بهانه‌ای افراد را از جرگه انقلاب و انقلابیون خارج کردیم و هر روز بر تعداد از خط رفته‌گان بیفزاییم و در بوق و کرنا و با تبلیغات پر سر و صدا همگان را نیز با خبر کنیم که فلان آقا و فلان طلبه و فلان آیت‌الله و فلان مرجع و فلان رزمنده هم با انقلاب و رهبری زاویه پیدا کرده و در لیست مخالفان در آمده‌اند آیا این کار به نفع نظام و رهبری معظم خواهد بود؟ آیا برای مردم و افکار عمومی سوال و شبهه‌ای پیش نخواهد آمد که چرا هر روز یک نفر از جمع هواداران نظام خارج می‌شوند؟!

چو پرده دار به تیغ می زند همه را

کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند

والسلام

ناصر نقویان 



نظرات (۱)

Reimer: Tomislav Sunic is a representative of the European New Right. The book looks interesting, if deformed by typical European anmnrAmericaiist.A-e you getting a commission, or was there some other reason you posted the link?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی