مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

بچه های هیات الرضای اردبیل

مهدی یاران

سلام
تارنمای " مهدی یاران " توسط تعدادی از بچه های هیات الرضای اردبیل و بچه های مسجد قدس راه اندازی شده است .
منتظر نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم.
مطالب به روز شده در این تارنما هیچ گونه ارتباطی با مدیریت هیات الرضا ندارد.
سایت هیات الرضا ..... ravag.ir
یاعلی

پیام های کوتاه

اس ام اس امام خامنه ای

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۱۸ ب.ظ

حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای/با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای/زیباتر از این نام ندیدم به جهان/سید علی حسینی خامنه ای

.
.
.

اس ام اس سیاسی

سبز فقط سبز علی/رهبر فقط سید علی/عشق فقط یک کلام/سید علی والسلام

 

.
.
.

پیامک امام خامنه ای

من عاشق آن رهبر فرزانه خویشم/من عاشق آن دلبر دلداه خویشم/دلکنده ام از این دنیا لیکن/دلبسته ی آن یار خراسانی خویشم

.
.
.

مسیج رهبری

خون دل خوردیم و عهد نشکستیم/عهدی که با امام و سید علی بستیم/چون هست فداکاری ما مدام/در روز خطر دوباره ما هستیم

.
.
.

اس ام اس در مورد ولایت فقیه

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم/در ره عشق جگردارتر از صد مردیم/هر روز شور خمینی بسر افتد ما را/ دور سید علی خامنه ای می گردیم.

.
.
.

اسمس ولی فقیه

من حامی دینم و علی رهبر من/بی حب علی کجا شود باور من/از دامن او دست برنخواهم برداشت/حتی که جدا شود سر از پیکر من

.
.
.

اس ام اس رهبر معظم انقلاب

بسیجی ام به امید ظهور پنجره ام/و بازمانده نسل هزار حنجره ام

هنوز عهد و مرامی که داشتم، دارم/ و جان نیمه تمامی که داشتم، دارم

به همرهان که جفا می کنند؛ می گویم/اگر چه گفته ام اکنون بلند می گویم

که تا به نور حیات روزنه ایست/تمام بود و نبودم فدای خامنه ایست

.
.
.

اس ام اس مخصوص رهبر انقلاب

ما در ره تو نقض پیمان نکنیم/گر جان طلبی، دریغ از جان نکنیم. یا خامنه ای

.
.
.

پیامکهای مذهبی رهبری

یا رب به علی و میثم تمارش/یا رب به حسین تشنه و انصارش/هرکس که بد "آسید علی" می خواهد/این اول سالی از زمین بردارش. لعن علی عدوک یا سید علی

.
.
.

اسمس جدید برای ولایت

آهن آب دیده را زنگ عوض نمی کند/پرچم انقلاب را جنگ عوض نمی کند

خیل کوفیان! به کوری دو چشمتان/مطیع امر سید علی را رنگ عوض نمی کند

.
.
.

پیامکهای مذهبی رهبری

جان خود در ره اولاد علی می بازیم 

همچو مالک به عدوّان ِعلی می تازیم

ای که گویی که خلایق ز ِولی خسته شدند

کوری چشم تو  بر سیّدعلی می نازیم 

 

 

 

هر دشمنی که به تو چپ نگاه کند خار میکنم
پوزش به خاک کشم، زندگی اش تار و مار میکنم
سیّدعلی مخور غم یار، ببین از برای تو
عمّارم و به منصب خود افتخار میکنم



سرود و شعر و اشعارم امام خامنه ای است

گل همیشه بهارم امام خامنه ای است

پس از خدا و رسول وائمه اطهار(ع)

تمام دار و ندارم امام خامنه ای است

 

 

 

گر حنجره های سابقون خاموش است

خون جگر بسیجیان در جوش است

تا هست بسیج و امام خامنه ای 

ای پیر جماران علمت بر دوش است

 

 

 

شکر لله شیعه ای نامی شدیم 
اهل جمهوری اسلامی شدیم
از خمینی درس عشق آموختیم
 
در تنور جنگ و جبهه سوختیم
بیعتـی کـردیم بـا سیـد علی
 
راه حـق در قول و فعلش منـجلی

 
 

 

ما عاشق کیش کربلایی هستیم

دلبسته آن روح خدایی هستیم

در فکر خطای خود بمیر ای دشمن

چون هنوز هم همه ولایی هستیم

 

 

 

گفتند که عاشقی و آرام نهی

در باغ خیال خم ابروی که ای

گفتند بگو به قصد قربت گفتم

سید علی الحسینی الخامنه ای

 

 

 

تصویر خدا عکس گل آمنه است

بر کوه دلم نام علی قایمه است

احمد بودش یار و علی یاور او

هر کس که محب علی خامنه است

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۸/۲۵
  • ۳۴۲ نمایش
  • king hojjat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی